Hur man väljer ett topp internet marknadsföringsföretag

När företag behöver öka sin närvaro på nätet är det ingen brist på internetmarknadsföringstjänster redo att hjälpa. Men hur mycket hjälp en tjänst erbjuder beror på flera faktorer, till exempel: om det utförs sökmotormarknadsföring (SEM), vilka typer av sökmotoroptimering (SEO) tekniker som används, och om det redigerar webbplatser för att förbättra försäljningskonvertering. Nedan tittar vi på hur man väljer ett sådant företag vad gäller do's and don'ts. Gör: välj ett företag som utför SEM-forskning Tre kritiska SEM-analyser som ett ledande internet marknadsföringsföretag utför alltid är: marknadsanalys av ett företag inom sin bransch, konkurrenskraftig analys av ett företag avseende sina konkurrenter på nätet och avancerad sökordsanalys. En tjänst som inte utför SEM-forskning kan erbjuda attraktiva priser, men värdet av sina SEO-strategier kommer att vara generiskt, vilket inte återspeglar företagets unika mål och behov. Gör inte: Välj ett företag som inte erbjuder vad du vill ha Företagen bör inte prata om vissa tjänster, helt enkelt för att en tjänst inte erbjuder dem. Ändå händer detta ofta. Företrädesvis bör företagen välja en tjänst som erbjuder ett komplett utbud av internetmarknadsföringstjänster, från webbvideo till betal-per-klick (PPC) -kampanjer. Annars kan det sakna de bästa strategierna - eller den ideala kombinationen av strategier - för sina specifika behov, Gör: leta efter företag som har erfarenhet av att hjälpa företag som din Top SEO-strategier, sociala medier kampanjer, PPC-kampanjer (Pay-Per-Click) och andra strategier för att förbättra online-försäljningen diskriminerar inte mellan branscher. Men ett internet marknadsföringsföretag som har erfarenhet i en viss bransch kan erbjuda bättre inblick för ett företag i den branschen. I slutändan bör företagen vara oroade över avkastningen (ROI) som en marknadsföringstjänst har levererat till liknande kunder inom samma bransch. Gör inte: Välj ett företag som kallar formella SEO-kampanjer ett "skämt" I en tid när företag letar efter de billigaste erbjudandenen, erbjuder vissa internetmarknadsföringstjänster ett bra SEO-arbete, vilket hävdar att långvariga kampanjer som stöds av SEM är ett "skämt" när det gäller kostnad och ansträngning. Men det verkliga skämt betalar för SEO som inte fungerar. Billiga optimeringsåtgärder kan förbättra sidrankningen, men förbättringen försvinner när sökmotorer ändrar sina algoritmer. Dessutom erbjuder företag som erbjuder billiga lösningar sällan redesign webbplatser, ett viktigt inslag i att förbättra försäljningskonvertering. Gör: Välj ett företag som utför utökade SEO-kampanjer En webbplatss sidrankning kan förbättras utan omfattande SEO-arbete. Men upprätthållandet av sin sidrankning, liksom att hålla webtrafiken raffinerad, kräver en bestående ansträngning. Vissa tjänster annonserar att en bestående ansträngning är onödig. Men om ett företag hoppas kunna behålla sin sidrankning och förbättrad webbtrafik, behöver den stödja dem med samma tekniker som möjliggjorde dem. Now you can check wegotedge.com

Comments

Popular posts from this blog

Mitt första WordPress-hemsida

Social Bookmarking för Försäkringsbyrå Webmarknadsföring

Hur fungerar WordPress?